FAQ en regels - Zoeken - Leden - Gebruikersgroepen - Nieuwsbrief - Registreer - Privé Berichten - Inloggen
Kelly-Clarkson.nl
Geen Lilith Fair meer?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Kelly-Clarkson.nl forum! forum index -> Nieuwsberichten

Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Madelon
Admin

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 9:14 am    Onderwerp: Geen Lilith Fair meer?
Reageer met quote

Op dit moment is er nogal wat verwarring rondom de Lilith Fair waar Kelly (nu nog) deel aan zal nemen in juli. Ze heeft namelijk weer een show gecancelled, namelijk in Minnesota. Ze is niet de enige, want Miranda Lambert en Norah Jones hebben hetzelfde gedaan. Wat de reden ervoor is, is nog niet duidelijk.

Er gaan nu alleen ook heel veel geruchten dat Kelly heel de Lilith Fair niet meer gaat doen. De banners ervoor zijn bijvoorbeeld van haar Fanclub gehaald, en zo wijzen nog meer dingen er naar dat heel de tour is afgelast.Een fan heeft dit aan Kelly's bandlid Aben gevraagd via twitter, en hij antwoordde:

RT @Lindzy84: @abeneubanks Yall arent doing Lilith Fair anymore? - thats what they tell me (=

Hopelijk krijgen we hier snel meer informatie over, zeker voor de fans in Amerika die een (erg duur) kaartje hiervoor hebben gekocht!

Laatst aangepast door Madelon op Di Aug 10, 2010 8:56 am, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Demi
-

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 1:04 pm    Onderwerp:
Reageer met quote

Hmm dat is balen dan!
Wat zou de reden zijn? Het nieuwe album?
Als dat zo is, beter want dan kan het album voor Amerika voor Black Friday uitkomen, en dat betekend huuge verkoopcijfers meestal.

Of de Lillith Fair verkoopcijfers vallen enorm tegen, dat kan ook een reden zijn. Het is gewoon even afwachten. Had me eigenlijk wel verheugd op wat nieuwe concertfilmpjes Sad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Cris
K-C.nl Team

BerichtGeplaatst: Do Jul 01, 2010 1:20 pm    Onderwerp:
Reageer met quote

Wat jammer voor Kelly, aangezien ze er heel erg naar uit keek. Ik denk niet dat het de reden is dat ze bezig is voor haar nieuwe album. Ik denk eerder dat de verkoopcijfers erg tegen vallen inderdaad. Aangezien ze zo duur zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Berichten van afgelopen:   

Kelly-Clarkson.nl forum! forum index -> Nieuwsberichten

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie

Tijden zijn in GMT - 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: